Apartamenty
Książka do poduszki

USTROŃ, ul. 3 Maja 49


Regulamin darowizn dokonywanych na rzecz FIB

  1. Serwis internetowy www.fib.org.pl jest prowadzona przez Fundację Instytutów Biblijnych, zarejestrowaną w KRS pod numerem 0000819197 a mającą siedzibę w Katowicach, przy ulicy Krzywej 12/8, kod pocztowy 40-061. NIP 6342971170, REGON 385082940. Kontakt elektroniczny poprzez adres: biuro@fib.org.pl
  2. Fundacja zbiera środki na swoją działalność statutową:
    • poprzez wpłaty na konto bankowe:
      Numer konta: 18 1020 2313 0000 3202 0631 5818
      prowadzone przez: Bank PKO BP, Kod Swift: BPKOPLPW
      z zaznaczeniem, że chodzi o darowiznę na cele statutowe.
      QR-Code realizujący przelew:
    • transakcje elektroniczne dokonane za pomocą strony www.fib.org.pl/wsparcie odwołującej się do serwisu Przelewy24.pl realizującego techniczną część płatność, a którego operatorem jest PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań.
  3. Do zrealizowania darowizny poprzez transakcje elektroniczną niezbędne jest podanie pewnych danych osobowych, których niepodanie uniemożliwa dokonanie wpłaty. Korzystanie z transakcji elektronicznych jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Administratorem danych podawanych w ramach usługi płatności online jest Fundacja, oraz operator serwisu Przelewy24.pl.
  5. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej zwanego RODO, co oznacza, że przetwarzanie danych podanych na stronie internetowej Fundacji przy dokonywaniu wpłaty darowizny przez Przelewy24.pl niezbędne jest do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
  6. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w następujących celach:
    • zrealizowaniu transakcji,
    • wysłania potwierdzenia wpłaty darowizny,
    • ewidencjonowania i dokumentowania darowizny.
  7. Dane osobowe przechowywane są przez okres 5 lat od zakończenia roku podatkowego, w którym nastąpiła ostatnia wpłata.
  8. Zgodnie z Rozporządzeniem wpłacającemu przysługują następujące prawa:
    a) prawo dostępu do treści danych w siedzibie administratora,
    b) prawo sprostowania danych osobowych,
    c) prawo do przenoszenia danych, jeżeli jest to technicznie możliwe,
    d) prawo do usunięcia danych, jeżeli są podstawy prawne,
    e) prawo do ograniczonego przetwarzania,
    Wyżej wymienione prawa realizowane będą na podstawie oświadczenia wysłanego na adres Fundacji;
    f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, które można kierować na adres 00-193 Warszawa,
    ul. Stawki 2.
  9. Fundacja nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o darczyńcach i dokonanych przez nich wpłatach darowizn bez ich wiedzy i zgody. Podane dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
  10. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili z ważnych przyczyn. Zmiany są wiążące dla użytkowników z chwilą ich publikacji na stronie.
  11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Fundacji.
wsparcie
strzałka do góry